Aktualności
Krakowski oddział Itaki nagrodzony!
Jedno z największych polskich biur turystycznych, Itaka, zwieńczyło swój program motywacyjny ITAKA LIDER spotkaniem finałowym na Malcie, które odbyło się w dniach 23-27 stycznia.
Podczas wyjazdu grupa wybranych pracowników miała okazję zatrzymać się w Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands***** niedaleko słynnej Golden Bay Beach – jednej z najpiękniejszych plaż na Malcie. W programie pobytu uwzględniono też pobyt w lokalnych restauracjach oraz gry integracyjne. Uczestnicy odwiedzili też 6 hoteli, z którymi ściśle współpracuje biuro: Barceló Fortina Malta*****, The Westin Dragonara Resort*****, LABRANDA Riviera Hotel & Spa****, Cavalieri Art Hotel****, AX Odycy**** i Valentina***. Była to też okazja do zwiedzenia Valletty, stolicy kraju oraz trzech innych miejsc: Mdiny, rybackiej wioski Marsaxlokk oraz wysypy Gozo.
Kulminacyjnym punktem pobytu była jednak gala wręczenia nagród – tytuł salonu roku otrzymał oddział Biura Podróży Itaka w Krakowie zlokalizowany w Centrum Handlowym Serenada (działający od października 2017 roku).
- Zwracam się do Was z przesłaniem, abyście zarazili ideą programu ITAKA LIDER innych. Splendor i wyróżnienie są ważne, ale nam zależy przede wszystkim na prawdziwej, sportowej rywalizacji – nie przez przypadek zostaliśmy partnerem Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Takie idee chcemy popularyzować i zależy nam na tym, abyście Państwo w codziennej pracy, oprócz realizowania planów, wyników itd., pamiętali o tym, że zawsze można jeszcze coś poprawić, czegoś się nauczyć, aby w tym programie rzeczywiście rywalizować z kolegami i koleżankami w sposób uczciwy i sportowy, bo myślę, że warto i dzięki temu tu jesteśmy. Gratuluję jeszcze raz! – mówił Piotr Henicz, wiceprezes firmy, jak podaje oficjalny portal Itaki. Wypowiedziała się również pani kierownik zwycięskiego oddziału, Aneta Limanówka-Gil:
- Lider to osoba, za którą inni chcą podążać, ciesząca się uznaniem, która wzbudza szacunek i zaufanie. Jest motorem napędzającym do działania, posiada dużą wiedzę i doświadczenie. Otrzymanie tytułu lidera wśród Salonów Firmowych jest potwierdzeniem posiadania wszystkich wymienionych cech i jest to ogromny powód do dumy. – skomentowała zwycięstwo dowodzonego przez nią salonu.
Podczas tego wyjazdu odbyło się także spotkanie prezesa Piotra Henicza z dr Gavinem Gulia, prezesem Maltańskiego Urzędu ds. Turystyki (MTA). Tematem przewodnim była dyskusja o Malcie jako celu podróży dla Polaków i o jej rosnącej popularności wśród naszych rodaków, jak i oferta Itaki związana z maltańskimi atrakcjami.
- Bez Itaki, bez was, bez tej współpracy, którą wspólnie zawiązaliśmy turystyka nie byłaby możliwa (...) i za tymi wszystkimi organizacjami, za właścicielami, za operatorami, za MTA, stoją ludzie – wy, dzięki którym jest to możliwe. – powiedział prezes Gavin Gulia.
Itaka w swojej ofercie na ten moment proponuje turystom wybór spośród 58 maltańskich hoteli oraz 2 wycieczki objazdowe. W planach biura jest dalsze poszerzanie gamy propozycji wyjazdowych do tego kraju, przy jednoczesnym wzmacnianiu współpracy z tamtejszymi usługodawcami.
Tekst: Joanna Adamczyk